Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2013 01:14 - Защо и как избрах да получавам доходи чрез МЛМ (мултилевъл маркетинг)?
Автор: friend01 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2399 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 29.03.2016 04:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мрежовият маркетинг, наричан още мултилевъл маркетинг (МЛМ), е метод за обмен на информация между хората, водещ продукта от производителя до потребителя чрез независими дистрибутори.   През 1995 г. моя позната ме покани в една от първите МЛМ компании за козметика, които бяха дошли в България. Присъствах на няколко обучения и бях завинаги спечелена за този вид разпространение на продукти, защото за мен свободата, приятелството, споделянето на информация са едни от най-важните ценности в живота. По това време силно се интересувах от козметика и съчетано с горното се хвърлих с голям ентусиазъм в разработването на структура. Успях да включа хора, продуктите бяха много добри, системата на заплащане също, но с течение на времето бях започнала да се интересувам и от здравословно хранене, от храни, които дават енергия. Тогава през 1998 г. попаднах на фирма, която предлагаше храни и хранителни добавки също чрез МЛМ. Включих се и към нея, постепенно се отказах от козметичната фирма и с щур ентусиазъм се хвърлих да разпространявам тези продукти, вярвах силно и в продуктите, и в хората, към които се бях включила. Говорех само за това. И както винаги след слепия ентусиазъм и вяра идва и голямото проглеждане и разочарование, но този път си казах - ще изчакам да видя как ще се развият и фирмата, и хората – и тогава ще взема окончателно решение. Докато "изчаквах" продължавах да правя някои неща, но вътрешно сърцето ми се беше свило. В интерес на истината бях стигнала и до доста високи нива в техния "план на успеха". И така минах през всякакви емоции, успехи, провали, възходи и падове в този вид дейност. И тъкмо отново си бях върнала ентусиазма, бях се запасила с материали и разработила план, дойде и месецът с доста добър успех и изведнъж всичко се срина. Стана нещо, което дори не искам да коментирам, нито "случката", нито хората с тяхното реално или "ментално" участие. Както и да е, още преди "случката" исках да намеря фирма, която да предлага и козметика, и храни, и добавки, и продукти за хигиена на тялото и за бита - екологични, висококачествени и разпространявани чрез МЛМ. Случайността ме срещна с една жена малко преди да разбера за "случката". Както и да е, включих се във FLP, защото имаше всичко, което търсех – качество, уникални продукти, много добър план на успеха и най-важното – много стабилна е самата фирма, продуктите на която се разпространяват в над 150 страни в света, което само по себе си говори за тяхната уникалност и качество. И така, както се вижда, имам добър опит в МЛМ, имам и натрупани материали в тази област и понеже вярвам, че това е един изключителен начин човек да си изкарва и допълнителни, и основни доходи (като най-важното за мен е това, че разполага с времето си, със свободата си и с избора си с кого да общува и с кого не), реших да споделя това, което знам и имам, и който има нужда, да го използва, а с тези, които го харесат, можем да се свържем и да работим заедно. От днес нататък, когато имам възможност, ще публикувам знанията си и части от материалите, с които разполагам. Вярвам, че съдбата ще ме свърже по този начин с подходящите хора, с които споделяме подобни ценности, а именно - приятелство, споделяне, свобода, взаимопомощ и желание да си осигурим свободно време, в което всеки от нас да може да се занимава с други любими дейности. С приятелски поздрав : Мариана

Актуална информация вижте 
ТУК.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: friend01
Категория: Лични дневници
Прочетен: 172604
Постинги: 92
Коментари: 0
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930