Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2013 01:24 - Венера – Част 1. Защо точно Венера?
Автор: friend01 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1049 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.03.2016 04:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте, приятели на Астрологията! След като писах накратко за ретрограден Меркурий, се чудех как е най-добре за всички да продължа да споделям знанията си по астрология. Направи ми впечатление, че има доста материали, които се публикуват ежедневно за движението на Луната през знаците и лунните дни. Тези публикации са наистина много полезни за нашето ежедневие. Така че за да не се повтарям засега с хората, които публикуват тази информация, реших да поизчакам, за да усетя какво ще ми подскаже сърцето или съдбата, за да го споделя с вас. Преди няколко дни ми дойде идеята да пиша за Венера, тъй като това, което изразява тя, винаги ме е вълнувало и съм изпитвала необходимост да живея според нейните принципи – любов, красота, хармония, партньорство, справедливост и т.н. След като взех това решение, в следващите няколко дни се случиха следните неща в подкрепа на това решение: 1.   На 12.04. влязох във фейсбук и някой от приятелите ми беше споделил покана за събитие за медитация на тема: „Енергийно пречистване на пространство (практическа медитация)”, чиято цел е създаване на хармонична и наситена с любов атмосфера, която обитаваме. Медитацията беше прекрасна, отдавна не се бях чувствала толкова добре. 2.   В същия център на другия ден имаше курс по декупаж (приложно изкуство, при което се декорират предмети с изрязани мотиви от различни материали). Приложните изкуства също са под влиянието на Венера. От една година се интересувам от това изкуство и в момента имам нужда от обновяване на някои неща в къщи и много ми се искаше да използвам тази техника, но не знаех как – и този курс се появи тъкмо навреме. 3.   След като се върнах от курса попаднах във фейсбук на филма „Проектът Венера” на Жак Фреско, в който се разказва как с промяна на ценностната ни система (която е под влияние на Венера), с обръщането ни към любовта, хармонията, красотата, споделянето може да бъде спасен животът и природата на планетата. 4.   Като още едно потвърждение в събота организаторката на медитацията и курса по декупаж беше споделила във фейсбук кратка астрологична характеристика за действието на Венера в знаците. 5.   Вчера, 15.04., Венера влезе в един от знаците, които управлява – Телец и ще транзитира през знака до 10.05. Тази моя идея и последвалите в рамките на 2-3 дни събития потвърдиха намерението ми да напиша няколко публикации за тази прекрасна планета и нейното влияние в живота ни според астрологията.   Следва продължение...
Актуална информация вижте 
ТУК.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: friend01
Категория: Лични дневници
Прочетен: 172347
Постинги: 92
Коментари: 0
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930